Уніфікована платформа ПТАХ пов'язує різні програми для обміну електронними документами та об'єднує
всіх учасників документообміну, забезпечує єдиний стандарт обміну, перевірки, захисту і транспортування
юридично значущих документів, підписаних електронним підписом (далі ЕП).
Сервіс ПТАХ - EDI (Electronic Data Interchange) служить для обміну будь-якими документами
безпосередньо з бухгалтерської програми.
Програми, які вже об'єднує платформа: M.E.Doc, COTA, АЦСК "Україна", ISPro, "Твій час", Flydoc,
"Звіт Корпорація".
ПТАХ гарантує:
ЮРИДИЧНУ ВАГУ
Всі документи підписані КЕП
ЄДИНИЙ СТАНДАРТ
Документи передаються в зрозумілому вигляді
ЗАХИСТ ДОКУМЕНТА
Ваш документ зможе прочитати тільки одержувач
Вигода для всіх!
Для продавців облікових систем
розширення функціональних можливостей програмного забезпечення
збільшення долі ринку
просте підключення до платформи
Для розробників програмного забезпечення
приєднання до єдиного стандарту обміну
збільшення попиту серед користувачів
приєднатись до платформи - означає підключити всіх свої клієнтів
Для керівника
швидка оплата завдяки миттєвому погодженню
значна фінансова економія
контроль стадії виконання
оптимізація роботи співробітників
Для бухгалтера
відправлення та отримання документів за кілька секунд
повний комплект - в єдиній базі
масове підписання - в один клік
зручний процес пошуку документів
Для менеджера
миттєве відправлення рахунків
швидка процедура погодження документів
контроль комплекту документів
оперативне закриття угоди
Для IT-спеціаліста
адміністрування знайомого програмного продукту
легке налаштування бухгалтерської програми
гнучка система налаштування прав доступу
Обмін електронними документами на платформі Птах
За статистикою перехід на електронний документообіг зекономить до 2% обороту компанії. Та крім фінансової
затрат використання паперу для первинних документів має інші неприємні наслідки:
Час доставки документів тривалий та незрозумілий: невідомо, де знаходяться документи в поточний момент
і чи дійдуть вони до адресата.
Величезна робота по збиранню, впорядкуванню "первинки" та внесення в облікову систему з високою
ймовірністю помилок
Вартість доставки (конверти, марки) постійно зростає, зокрема, Укрпошта вкотре підняла ціни, востаннє
більш, ніж на 50%.
Ми використовуємо папір, тим самим погіршуючи екологію, вирубуючи зелені насадження.
Архівні приміщення забирають наш час, простір та енергію, не даючи нам вільно думати та дихати.
Використання факсів та сканерів тільки пришвидшують передачу візуальних документів, але не зменшують час
обробки "первинки" і все одно вимагають паперової копії-підтвердження.
Тут потрібне комплексне рішення, яке задовольняло б наступним вимогам:
інтеграція з існуючими програмами як то 1С, М.E.Doc
наявність контролів в обліковій системі:
відповідності електронного документу, отриманого від контрагента з обліковим документом в 1С
коректності реквізитів контрагентів в документі з прямою перевіркою з ЄДР
контроль при підписуванні документу (чи всі уповноважені особи завірили акт чи накладну)
можливість накладання ЕП на первинні документи та зберігання електронних документів з ЕП безпосередньо
в 1С
можливість відслідкувати, де знаходиться документ: на сервері, у контрагента в базі, підписаний клієнтом
чи відхилений
стандартизація та використання єдиної платформи електронного документообігу з можливістю шифрування
даних
відповідність законодавству України та захищеність при податкових перевірках
Всі ці принципи лягли в основу рішення Flydoc.
Для електронного документообігу використовується розробка компанії М.E.Doc - модуль для 1С Flydoc
("Флайдок"), який працює на платформі "Птах", з відкритим доступом, стандартизованими форматами та
протоколами обміну.
Платформа Птах це:
600 000 компаній, підключені до платформи
Більше 1 000 000 документів за день
Можливість роботи з будь-якими типами документів
Інтеграція з будь-якою обліковою системою через АРІ
Модуль прямої інтеграції в 1С: Flydoc
Обмін первинними документами через М.E.Doc, Сота, 1С-ЕДО
Можливість отримання документів на електронну пошту або через веб-браузер
Можливість інтеграції frame у власний сайт для реалізації онлайн документообігу
При обміні документів реалізований стандарт передачі з використанням так званого конверту, в який
запаковується:
XML - файл, де знаходиться вся інформація в електронному вигляді для завантаження в облікову
систему
PDF - файл візуально представлений документ (сканкопія документу)
Вкладений файл - довільний файл в разі необхідності
Кожен файл підписаний ЕП та зашифрований на сертифікат отримувача, що унеможливлює зміну чи перегляд
документу третіми особами.