salonnet78@gmail.com | +38 (067) 541-41-02 |
КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯШановні клієнти! Будь ласка, уважно ознайомтесь з переліком необхідних документів, щоб уникнути помилок та необхідності декілька разів відвідувати центр сертифікації через неправильно оформлений комплект документів! За сертифікатами КЕП для юридичної особи в регіональну крамницю електронних послуг Твій час звертається керівник або його представник за довіреністю.Особа, яка оформляє сертифікати КЕП для юридичної особи, обовязково повинна мати при собі:Паспорт громадянина України (тільки оригінал) або інший документ, що його замінює:
Оригінал (або нотаріально завірену копію) Статуту юридичної особи або Положення (юридичні особи, що зареєструвалися/внесли зміни до установчих документів, після 01.01.2016 року не мають установчих документів в паперовому вигляді);ВАЖЛИВО! Копії нижче наведених документів завіряються підписом керівника та печаткою о рганізації на кожній сторінці. Підпис має відповідати прикладу підпису в паспорті.Документи, необхідні для отримання сертифікатів (залишаються в центрі сертифікації):Договір про надання послуг КЕП - в двох примірниках або Картку приєднання до електронного договору про надання послуг КЕП (в паперовому вигляді) - в одному примірнику;Копія документа, що підтверджує державну реєстрацію:
Копію описа наданих документів, на якому зазначено код доступу до результатів надання адміністративних послуг (за наявності);Копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника):
Зверніть увагу! Копії паспортів та ідентифікаційних кодів завіряє тільки їх власник. Підпис має відповідати прикладу підпису в паспортіКопії паспортів громадян України (1 6 сторінки) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат ( керівника, головного бухгалтера, співробітника) або інший документ, що його замінює;Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат ( керівника, головного бухгалтера, співробітника);Заявки на формування посилених сертифікатів КЕП кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника), які були сформовані в системі M.E.Doc. Заявки необхідно н адати і в електронному (в форматі .РСК на змінному носії), і в паперовому вигляді. Керівник підписує заявку на свій підпис та заявку на печатку, головний бухгалтер підписує заявку на свій підпис і т.д.;Довіреність у випадку, коли за сертифікатами звертається не керівник організації;Платіжне доручення.ВАЖЛИВО! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото та читабельний текст). |
Наші продукти
M.E.DocПрограмний РРО Cashalot Веб-сервис Сота Каса Електронний підпис СОТА Захищені носії FlyDoc ISpro Звіт Корпорація |
Фіскальна техніка
Порядок реєстраціїКасові апарати Фіскальні реєстратори Грошові ящики Витратні матеріали Сервісне обслуговування |
Комп'ютерна техніка
Комп'ютерне обладнанняНаші пропозиції Сервіс та гарантія Прайс на послуги |
Контакти
(067) 541-41-02(068) 515-73-30 (096) 554-39-95 (097) 299-49-02 |
Усі права захищені 2016-2018 |