salonnet78@gmail.com | +38 (067) 541-41-02 |
ФІСКАЛЬНА ТЕХНІКАФіскальна техніка (касове обладнання) використовується для передачі звітності в Податкову. Асортимент фіскальної техніки надзвичайно великий та внесений в реєстр. На сьогоднішній день враховуючи зміни у законодавстві усі суб'єкти господарювання, котрі проводять операції з готівкою або безготівково під час товарообігу, наданні послуг повинні використовувати електронні контрольно-касові апарати. Це обладнання повинне містити фіскальну пам'ять і можливість передавати звітність в електронній формі. Основним моментом, який повинен слугувати перед покупкою касового апарата або фіскального реєстратора є законодавство, в якому чітко вказано категорії підприємців, які повинні мати реєстратори розрахункових операцій (РРО). Найбільшою проблемою, яка виникає серед підприємців - реєстрація фіскальної техніки. Якщо Ви підпадаєте під реєстрацію, наступним кроком буде обрання сервісного центру. Ми допоможемо підібрати реєстратор розрахункових операцій, який найбільш оптимально підійде для ведення вашого бізнесу. Це може бути касовий апарат або фіскальний принтер. Різниця між ними суттєва, перший працює автономно і розрахований на невелику кількість чеків, а фіскальний реєстратор є елементом POS-системи і його використовують для автоматизації торгових точок і великих мереж. Порядок реєстрації РРОКасові апарати та фіскальні реєстратори належать до реєстраторів розрахункових операцій - РРО, вживання яких є обов'язковим і законодавчо закріпленим для торгівлі, сфери послуг, громадського харчування і деяких інших сфер. Вживання РРО регламентується Законом України про РРО, а перелік фіскальних реєстраторів і касових апаратів, які дозволено використовувати, встановлюється Державним Реєстром РРО України - він регулярно оновлюється. Щоб процес реєстрації і введення в експлуатацію вашого касового апарату або фіскального реєстратора був максимально комфортним, ми підготували для вас детальну по-крокову інструкцію. Крок 1. Вибір і придбання РРОКрок 2. Укладення договору з регіональним ЦСОУкласти договір на сервісне обслуговування з вашим регіональним Центром сервісного обслуговування (законодавча вимога). Крок 3. Реєстрація РРО в органах ДФСПідготуйте пакет документів для реєстрації в податковій інспекції:
Податкова приймає пакет документів і розглядає його впродовж 2-х робочих днів. За результатами розгляду ви отримуєте довідку про резервування фіскальних номерів (ця довідка дійсна впродовж 5-ти робочих днів). Крок 4. Введення РРО в експлуатаціюЗ цією довідкою і апаратом Ви звертаєтеся в сервісний центр (ЦСО), з яким Ви уклали договір на обслуговування РРО. ЦСО впродовж 5-ти робочих днів ЦСО фискалізує апарат, вводить в експлуатацію, підключає до еквайєра і опломбує його. Видає довідку про опломбування РРО і акт введення в експлуатацію.
Крок 5. Установка РРОПісля отримання свідоцтва про реєстрацію співробітник ЦСО встановлює апарат і підключає його до мережі Інтернет. Для забезпечення передачі звітних даних з РРО на сервер еквайєра Вам необхідно:
Ви можете придбати у нас касові апарати або фіскальні реєстратори та укласти договір на обслуговування. Ми зареєструємо, опломбуємо та введемо в експлуатацію Ваш РРО. З питань придбання, реєстрації, експлуатації та укладання договору на сервісне обслуговування касових апаратів звертайтесь за тел. +38 (096) 554-39-95 |
Наші продукти
M.E.DocПрограмний РРО Cashalot Веб-сервис Сота Каса Електронний підпис СОТА Захищені носії FlyDoc ISpro Звіт Корпорація |
Фіскальна техніка
Порядок реєстраціїКасові апарати Фіскальні реєстратори Грошові ящики Витратні матеріали Сервісне обслуговування |
Комп'ютерна техніка
Комп'ютерне обладнанняНаші пропозиції Сервіс та гарантія Прайс на послуги |
Контакти
(067) 541-41-02(068) 515-73-30 (096) 554-39-95 (097) 299-49-02 |
Усі права захищені 2016-2018 |